Regulamin

Regulamin hotelu

Władysław Ślepowron-Kudelski Sp. z o.o.

ul. Długa 29

31-147 Kraków

NIP: 6772277897

1. Hotel świadczy usługi zakwaterowania dla osób dorosłych oraz nieletnich. Osoby nieletnie mogą zameldować się w hotelu jedynie z osobą dorosłą. Wynajem samodzielnego pokoju przez osobę nieletnią jest niemożliwy. Kosmopolita Rooms & Apartments ma prawo odmówić zameldowania osoby nieletniej, która jest bez opieki osoby dorosłej.

2. Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres doby hotelowej.

3. Doba hotelowa  rozpoczyna się o godzinie 14:00, kończy o godzinie 11:00 dnia następnego. Dla rezerwujących bezpośrednio przez stronę hotelu doba rozpoczyna się o godzinie 13:00, kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.

4. Osoba wynajmująca pokój hotelowy oraz zamieszkująca w nim, zwana dalej Gościem hotelowym, zobowiązana jest do zameldowania się – podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego  lub paszportu oraz podpisane karty meldunkowej.

5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia winno zostać zgłoszone  w recepcji do godziny 11:00 dnia w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu  w miarę możliwości i posiadania wolnych miejsc.

6. Opłatę za pobyt hotel pobiera z góry. Goście zobowiązani są uregulować należność za pobyt podczas meldowania.

7. Płatność za rezerwacje pobierana jest zgodnie z warunkami określonymi podczas dokonywania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnych  karta kredytowa podana jako gwarancja rezerwacji zostaje obciążona 100% kosztów w momencie dokonywania rezerwacji. Jeśli życzy Pan/Pani Sobie rachunek na firmę, proszę o przesłanie danych do faktury wraz z numerem NIP w uwagach podczas dokonywania rezerwacji. W przypadku braku danych do faktury, hotel automatycznie wystawi paragon  możliwości zmiany rachunku na fakturę.

8. Na terenie obiektów obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku nie przestrzegania zakazu hotel naliczy opłatę zgodnie z obowiązującym cennikiem (500 PLN).

9. Wszystkie osoby przebywające w  hotelu zobowiązane są do  zachowania ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00.

10. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Hotel ma prawo obciążyć Gościa za szkody odnotowane przez obsługę po wymeldowaniu Gościa.

11. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.

12. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub w mieniu osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.

13. Personel Hotelu może wejść do wynajętego pokoju bez uprzedniego poinformowania Gości jedynie w celu posprzątania pokoju czy wymiany pościeli. Prawo wejścia do wynajmowanego obiektu pozostawia się również personelowi  w przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu Gości lub w przypadku niedostosowania się do regulaminu hotelowego.

14. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

15. Gość ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja, która ma 14 dni na odpowiedź.

16. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. Koszty przesyłki pokrywa Gość.  W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 30 dni, następnie zostaną one wyrzucone.

17. Kosmopolita Rooms & Apartments ma obowiązek stosować Standardy Ochrony Małoletnich, w szczególności ustalić tożsamość małoletniego i jego relację z dorosłym, z którym przebywa w obiekcie. (Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich).

Zarząd KOSMOPOLITA Guest Rooms & Apartments